Електровелосипеди сьогодні. Переваги 465

Вже пройшло достатньо часу з моменту винаходу велосипеда. І за цей період цей 2-х колісний транспортний засіб зазнав досить серйозних змін, ставши досконалішим. Збільшилася і швидкість його пересування, і маневреність. До того ж, катання на велосипеді стало максимально комфортним для людини.

Всі ці зміни досить істотні і важливі, але вони не йдуть ні в яке порівняння з тією модифікацією, яка сталася близько трьох десятків років тому, коли був налагоджений масовий випуск електровелосипедів. Замість того, щоб постійно крутити педалі, ми отримали можливість розподіляти фізичне навантаження максимально рівномірно, роблячи велопрогулянки більш легкими і приємними.

Електровелосипеди відрізняються від своїх механічних побратимів наявністю 3-х незвичайних компонентів.

  • По-перше, це електродвигун, який сприяє виробленню електричної енергії, що приводить в рух транспортний засіб.
  • По-друге, контролер і акумуляторна батарея.
  • По-третє, вся конструкція електробайка розрахована на те, щоб можна було частково (або повністю) замінити мускульну силу, якої традиційно управляється звичайний велосипед.

Чим хороші електровелосипеди?

У числі головних переваг - можливість здійснення тривалих велопрогулянок без особливого фізичного напруження. З електровелосипедом ви з легкістю подолаєте будь-яку відстань і не будете відчувати себе як вичавлений лимон. Така можливість важлива для того, кому заборонені великі фізичні навантаження або фізично непідготовлені люди. Але особливо яскраво вона буде відчуватися в гарячий літню спеку, коли будь-який зайвий рух доставляє масу незручностей, які не страшні власникам велосипедів з електричним двигуном.

Варто відзначити й інші важливі переваги електровелосипеда. На ньому набагато простіше долати круті підйоми. Снігова місцевість і бездоріжжі також не стануть проблемою для електровелосипеда. З ним їзда по складних дорогах стає максимально комфортною, швидкої і легкої, з точки зору навантаження на велосипедиста.

В цілому рівень зручності електричного транспортного засобу набагато вище. При цьому користь, яку людина отримує від велопрогулянок зовсім не нівелюється. Адже байкер сам вирішує, коли йому крутити педалі самостійно, а коли довірити цю задачу електроніці.